PREKIŲ GRAŽINIMO POLITIKA

 

PREKIŲ GRAŽINIMO POLITIKA

 

1. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu info@milita.lt.
1.2. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
 
1.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
1.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
 
1.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
 
1.4. Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
1.4.1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu: info@milita.lt
 
1.5. Tiekdamas skundą pirkėjas turi nurodyti:
1.5.1. Prekės užsakymo numerį;
1.5.2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
1.5.3. Prekės pakuotės nuotrauką;
1.5.4. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
 
1.6. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
1.6.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
1.6.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
1.6.3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
 
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu: info@milita.lt